Niezakuty wąż do przepompowywania benzyny paliwa i nafty lotniczej JET A1 i Avgasu. Wąż firmy SEMPERIT TOF 319 o średnicy wewnętrznej DN 19 mm posiada linkę do odprowadzania ładunków elektrycznych które mogą powstać w czasie przepompowywania paliwa.
Obustronnie zakuty przewód paliwowy SEMPERIT TOF 319 do paliwa lotniczego, nafty lotniczej benzyny oraz innych cieczy o podobnych właściwościach. Wąż tłoczny do cieczy łatwopalnych z linką odprowadzającą ładunki elektryczne.
Niezakuty wąż do przepompowywania benzyny paliwa i nafty lotniczej JET A1 i Avgasu. Wąż firmy SEMPERIT TOF 319 o średnicy wewnętrznej DN 25 mm posiada linkę do odprowadzania ładunków elektrycznych które mogą powstać w czasie przepompowywania paliwa.
Obustronnie zakuty przewód paliwowy SEMPERIT TOF 319 do paliwa lotniczego, nafty lotniczej benzyny oraz innych cieczy o podobnych właściwościach. Wąż tłoczny do cieczy łatwopalnych z linką odprowadzającą ładunki elektryczne.
W naszej ofercie węży do przepompowywania paliw oferujemy wysokiej jakości rozwiązania dla potrzeb transportu, przemysłu petrochemicznego, morskiego i lotnictwa. Bezpieczne i niezawodne węże to kluczowy element w procesie przemieszczania paliwa, takiego jak benzyna do pojazdów mechanicznych, nafta lotnicza JET A1, Avgas 80, Avgas Nasza oferta węży została starannie dobrana, aby zapewnić efektywność, trwałość i zgodność z najwyższymi standardami branżowymi.
W naszym sklepie internetowym znajdziesz węże do przepompowywania paliw, które spełnią Twoje oczekiwania, niezależnie od skali zastosowania. Bezpieczeństwo, niezawodność i skuteczność to wartości, na których się opieramy. Wybierając nasze produkty, wybierasz jakość i doświadczenie.
Daj sobie pewność, że twoje operacje przepompowywania paliwa będą przeprowadzane sprawnie i bezpiecznie. Przeglądaj naszą różnorodną ofertę węży do benzyny i paliwa lotniczego JET A1 już dziś!
Wąż Semperit TOF 319 jest produktem, zaprojektowanym z myślą o ekonomicznym i niezawodnym przesyłania paliw płynnych o maksymalnej zawartości związków aromatycznych na poziomie 60%. np benzyna, paliwo JET A-1, Avgas w różnorodnych zastosowaniach. Wąż TOF 319 posiada linkę antystatyczną, która odpowiedzialna jest za odprowadzanie ładunków elektrycznych które mogą powstać w czasie tankowania.
Wąż tłoczny TOF 319 do benzyny, JET A-1 to produkt, który gwarantuje niezawodność oraz efektywność. Wąż może być wykorzystywany do przesyłu paliw o różnych składach, w tym E5 (zgodnie z EN 228:2017), E10, E85 oraz E100. Ponadto, wąż jest kompatybilny z B7 (zgodnie z EN 590:2017) oraz B20, o maksymalnej zawartości związków aromatycznych na poziomie 60%. W przypadku B100 (czysty biodiesel / 100% FAME/RME), zaleca się przeprowadzenie testów w warunkach rzeczywistego użytkowania, aby potwierdzić jego przydatność.
Wąż doskonale sprawdza się w ekstremalnych warunkach temperaturowych. Może działać w zakresie od -40°C do +100°C, zapewniając niezawodność i trwałość w różnych warunkach środowiskowych.
Wąż został zbudowany z myślą o bezpieczeństwie użytkowania. Posiada współczynnik bezpieczeństwa wynoszący 3:1, co zapewnia niezawodność w procesie przepompowywania benzyny lub paliwa JET A-1.
Wewnętrzna część węża do paliwa JET A-1 wykonana została z elastycznego materiału NBR/BR, który dzięki wbudowanej lince odprowadza ładunki elektryczne. Wzmocnienie w postaci spirali tekstylnej oraz dwóch drutów miedzianych zapewniają trwałość, elastyczność oraz odprowadzenie ładunków elektrycznych które mogą powstać w procesie tankowania. Zewnętrzna warstwa węża do benzyny TOF 319 wykonana z materiału NBR/EPDM jest odporna na ozon, warunki atmosferyczne oraz w ograniczonym stopniu na olej.
Wąż TOF 319 oznaczony został na całej długości zielonymi literami które informują o specyfikacji węża.
"SEMPERIT (S) TOF 319 Treibstoff/Fuel DN PN 20 bar Ω kwartał/rok"
Produkt Semperit TOF 319 nie spełnia normy EN 1360:2013. Jego zastosowanie jest ograniczone do użytku lądowego oraz morskiego.
Wąż nie jest odpowiedni do stosowania jako przewód paliwowy w pojazdach oraz komorach silnika. Nie powinien być używany do zasilania żadnych pojazdów silnikowych. Jego specjalistyczna konstrukcja jest zoptymalizowana dla określonych zastosowań, co należy mieć na uwadze przy planowaniu jego wykorzystania.