Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
REKLAMACJE DOSTAW
Reklamacje dostaw t.j. braki czy pomyłki towarowe przyjmujemy w formie mailowej na adres sklep@techtor.pl w terminie trzech dni od daty otrzymania towaru przez Kupującego. Po upływie tego czasu uznajemy, że Kupujący nie wnosi żadnych pretensji.
W przypadku zauważenia uszkodzenia opakowania zewnętrznego, należy otworzyć paczkę przy kurierze i sprawdzić jego zawartość. Jeżeli towar jest uszkodzony - prosimy o sporządzenie protokołu uszkodzenia, które każdy przewoźnik ma ze sobą. Ułatwi to nam proces reklamacyjny z firmami przewożącymi.
UWAGA - z racji ogromnej ilości połączeń telefonicznych - nasi pracownicy nie są wstanie odczytywać i odpowiadać na wiadomości tekstowe typu SMS. Prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.
Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.