F00611B10
Separator wody Clear Captor stosowany w zbiornikach dwupłaszczowych i układach dystrybucyjnych oleju napędowego. Separator wody oczyszcza paliwo z cząstek stałych o wielkości powyżej 30 mikronów oraz dodatkowo odseparowuje wodę z paliwa.
015856000
Wymienny oryginalny wkład do przezroczystego filtra Clear Captor firmy PIUSI. Filtr paliwa o przepływie do 100 l/min oczyszcza olej napędowy z cząstek stałych o wielkości powyżej 5 µm (mikrometrów).
015970000
Separator wody wkręcany do obudowy Clear Captor firmy PIUSI. Wkład separatora o maksymalnym przepływie 70 l/min odseparowuje wodę z paliwa oraz oczyszcza paliwa z niepożądanych cząstek stałych o wielkości 30 μm .
F00611060
Wymienny oryginalny wkład do przezroczystego filtra Clear Captor firmy PIUSI. Filtr paliwa o przepływie do 100 l/min oczyszcza olej napędowy z cząstek stałych o wielkości powyżej 5 mikro.
F1585800A
Wymienna szklanka wkręcana do głowicy Clear Captor. W zestawie znajduje się przezroczysta szklanka, czarny kołnierz z gwintem wewnętrznym wkręcany do głowicy oraz uszczelka.
F00611000
Puszkowy filtr paliwa CF 60 firmy PIUS o dokładności filtracji 10µ. Filtr przeznaczony do filtracji oleju napędowego, opałowego oraz innych olejów o podobnych właściwościach. Filtr z gwintem 3/4” BSP.
F0935900A
Filtr paliwa CF 100 firmy PIUSI o dokładności filtracji 10 µ. Filtr o przepływie do 100 l/min stosowny jest głównie w układach do dystrybucji paliwa. Filtr CF 100 posiada gwint wewnętrzy o średnicy 1 1/4” BSP. Całkowita wysokość filtra bez głowicy wynosi 177 mm z głowicą 236 mm.
F00611020
Separator wody CFD 150-30 – PIUSI. Separator o gwincie wewnętrznym 1 1/2” 16 UNF i przepływie wody do 150 l/min blokuje cząstki stałe o wymiarach nie mniejszych niż 30 µm i pochłania wodę znajdująca się w benzynie i oleju napędowym.
F00611010
Separator wody Water Captor CFD 70-30 – PIUSI. Separator o przepływie 70l/min i gwincie wewnętrznym 1” 12 UNF, pochłania wodę znajdującą się w oleju napędowym i benzynie, separator blokuje cząstki stałe o wymiarach powyżej 30 µm. Gwarantuje podstawową ochronę urządzeń z silnikami na olej napędowy i pomp paliwa.
F14528000
Głowica do filtra paliwa CF 60 – PIUSI. Głowica z gwintem 3/4” BSP. Przeznaczona jest do separatorów wody i filtrów paliwa z gwintem 3/4” BSP. Pasuje m.in. filtrów SH 63061 HIFI oraz do CF 60 – PIUSI. Odległość miedzy wejściem a wyjście w głowicy CF 60 wynosi 100 mm.
F14640000
Głowica do separatora wody CFD 70-30 – PIUSI. Z gwintem wewnętrznym 1” 12 UNF. Wyjście i wejście z gwintem 1” BSP
F15743000
Głowica do filtrów i separatorwów wody m.in. CF 100, CFD 150-30, SH 63161, SN 55023 oraz innych modeli z gwintem wewnętrznym 1 1/4” BSP lub 1 1/2” 16 UNF i średnicy pod uszczelkę 130 - 132 mm.
<h2>Filtr do dystrybutora paliwa</h2>
<p style="text-align: justify;">Silnik jest sercem każdego pojazdu. Dlatego jakość paliwa, którego używasz, ma ogromne znaczenie. Niestety nie zawsze olej napędowy, który dostarczany jest do Twojego dwupłszczowego zbiornika jest doskonałej jakości. Jak w takim razie zapobiec problemom, które mogłyby się pojawić wraz z zanieczyszczonym paliwem? Najlepszym rozwiązaniem jest filtr do dystrybutora paliwa. Z uwagi na to, że dbamy o jakość produktów, które oferujemy swoim Klientom, możesz znaleźć u nas m.in. filtr paliwa PIUSI. A także filtry takich marek jak np. HIFI FILTER. Wszystkie charakteryzują się wytrzymałością i solidnością wykonania. Bogate doświadczenie pozwoliło nam zgromadzić w sklepie produkty zarówno w postaci oryginalnych filtrów, jak i zamienników. Dbamy o to, aby nawet najbardziej wymagający Klient, znalazł u nas to, czego potrzebuje. Przy jednoczesnym zachowaniu korzystnych cen. Szeroki wybór sprawia również, że polecane przez nas filtry będą pasowały do zbiorników dwupłaszczowych różnych producentów - Fortis, Kingspan, Swimer oraz JCB.</p>
<h2>Filtr paliwa z separatorem wody</h2>
<p style="text-align: justify;">Filtr do dystrybutora paliwa to pierwszy etap wstępnego oczyszczana paliwa. Kolejnym jest bez wątpienia użycie separatora wody. Jest to urządzenie, które służy przede wszystkim do odseparowania wody z oleju napędowego. To jednak nie wszystko. Podobnie jak filtr, separator wody z paliwa ma za zadanie oczyścić olej ze znajdujących się w nim stałych zanieczyszczeń. Pojawienie się wody w paliwie jest zjawiskiem naturalnym. Wszystko przez to, że do wnętrza zbiornika dostaje się wilgoć, która skrapla się na ściankach. Dlatego separator wody z paliwa jest rozwiązaniem, które zdecydowanie warto rozważyć.</p>